Tingimused

Care 4 wear e- poodi ja kauplust haldab Care 4 wear (Airi Peet)

Care 4 Wear OÜ
registrikood: 14575448

 


 
1. ÜLDTINGIMUSED

1.1. Kaupmehel on õigus teha muudatusi Kasutustingimustes, eeldades, et klient on muutustest teadlik, tutvudes kodulehel avaldatud informatsiooniga. 
1.2. Ostu sooritamisel loovutab Klient Kaupmehe kasutusse oma isikuandmed. Kaupmees kasutab Kliendi andmeid vaid e-poest  tehtud tellimuse täitmiseks ning edastab tarneteenuse osutajale kauba kättetoimetamise eesmärgil. Andmed ei kuulu avaldamisele kolmandatele isikutele.
1.3. Ostu sooritamisega annab Klient omapoolse nõusoleku ning kinnitab, et ta on tutvunud, läbi lugenud ning mõistnud Kasutustingimustes sätestatut.


2. OSTMINE E- POES  

2.1. Registreerige ennast kasutajaks
2.2. Valige sobiv toode, suurus, värv, kogus ja lisage ostukorvi. Kui olete ostlemisega valmis, avage ostukorv (üleval paremal nurgas)
2.3. Täitke vajalikud väljad
2.3. Valige kohaletoimetamise viis 
2.4. Kinnitage tellimus ning tasuge arve
2.5. Meie e-poes saab tasuda vaid pangaülekandega. Tellimuse vormistamise järgselt saadetakse koheselt teie e- mailile arve. Arve peal on märgitud ülekande info. Juhul kui olete kogemata oma e-maili kusutanud siis arve leiate www.care4wear.ee sisse logides "Tellimuste ajaloo"alt



3. TELLIMUSE KINNITAMINE JA KAUBA EEST TASUMINE

3.1. Müügileping loetakse sõlmituks juhul kui Klient on oma tellimuse KINNITANUD
3.2. Pärast tellimuse saamist komplekteeritakse tellimus ja teavitatakse sellest klienti e-maili teel. 
3.3. Kui klient tellib kauba ning toode on tegelikult otsas, võetakse kliendiga esimesel võimalusel ühendust. Poolte kokkuleppel kas tühistatakse tellimus või asendatakse sarnasega. Kui klient ei soovi toote asendamist, siis tagastatakse makstud summa.


4. KAUBA KOHALETOIMETAMINE  JA POSTIKULU

4.1. E- poes müüdavate tellimusele lisandub Holland-Pärnu postikulu 1 EUR (on nähtav ka ostukorvis). Antud summa lisatakse automaatselt tellimusele juurde olenemata tellimuse suurusest. Kõik hinnad sisaldavad käibemaksu. 

4.2. Kauba kättesaamine toimub mitmeti:
     4.2.1. Pärnus, Papiniidus (käest kätte)
     4.2.2. Pärnu mk, Paikuse (käest kätte)
     4.2.3. Eesti Vabariigi piires Itella SmartPOST vahendusel - LUNAPAKINA (klient tasub postikulu tema poolt valitud postiautomaati)
     4.2.4. Eesti Vabariigi piires Omniva AS vahendusel paki edastamine Omniva pakiautomaati või postkontorisse- LUNAPAKINA (klient tasub postikulu tema poolt valitud postiautomaati/postkontorisse)
 4.3. E- poest tellitud kaup toimetatakse kohale maksimaalselt 10 tööpäeva jooksul.

5. TELLIMUSE TÜHISTAMINE, TOOTE TAGASTAMINE JA- VAHETAMINE

Tellimuse tühistamise soovi korral peab klient võtma kauplejaga ühendust e- maili info@care4wear.ee teel. Tellimust ei saa tühistada, kui kliendi pakk on pakitud ja sellest ka klienti teavitatud! (Selle tõendamiseks on meil märkmed olemas). Kui olete oma tellimuse e-maili teel tühistanud, saadetakse tagasi tellimuse tühistamise kinnitus.  

ASJU on võimalik TAGASTADA aadressile:
Care 4 Wear
Kamilleweg 24
8042HL, Zwolle
The Netherlands

Care 4 Wear 

KAUBA TAGASTAMISE kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga toode) 


Kõik muud küsimused/ettepanekud on teretulnud info@care4wear.ee



6. KUIDAS TOIMUB TELLIMINE

OSTLEMINE E- POES

1) Registreerige ennast kasutajaks (üleval paremal on kaks valikut- logi sisse või loo uus konto). Selleks, et registreeruda tuleb täita kõik tärnikesega väljad. 
Registreerimise kinnitus saadetakse teile e-maili peale. PALUN kontrollige oma andmete korrektsust. 
2) Ostlema! Valige sobiv toode, suurus, värv, kogus ja lisage ostukorvi.
3) Asjad kogunevad ostukorvi (üleval paremal) - kui olete tellimusega valmis ja olete kindel, et muud ei soovi siis minge edasi punktiga "ostu kinnitamine".
Lisaks : https://www.care4wear.ee/tellimuse-esitamise-etapid
   

Ostu kinnitamine:
1) Ostukorvi avades täitke vajalikud väljad
2) Valige kohaletoimetamise viis. NB!!! Kui soovite Pärnust käest kätte siis lisa postitasu ei lisandu. E-poes on välja toodud postiautomaadid nulliga- PAKID SAADETAKSE LUNAPAKINA (see tähendab seda, et tasute Eesti-sisese posti otse automaati pakile järgi minnes).
3) Meie e-poes saab tasuda vaid pangaülekandega. Tellimuse vormistamise järgselt saadetakse teie e- mailile automaatselt arve. Arve pealt leiate ülekande info. Maksetähtaeg on 14päeva
5) Tasuge arve selleks ettenähtud kuupäevaks.
6) Pakk pannakse teele alles siis, kui raha on laekunud arvele. Tarneaeg on 10 tööpäeva alates teie kande laekumisest. 

 


PALUN valmistuge selleks, et e-poes võib esineda tõrkeid või lehekülg on üle koormatud. Vabandame võimalike ebameeldivuste pärast!